سفارش تبلیغ
صبا ویژن
در مردمی که نه خود نیک خواه اند و نه نیک خواهان را دوست دارند، خیری نیست . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :0
بازدید دیروز :3
کل بازدید :7906
تعداد کل یاداشته ها : 16
103/2/22
8:40 ع
مشخصات مدیروبلاگ
 
صادق دهقان[0]

خبر مایه
بایگانی وبلاگ
 
تیر 92[13]

هر چند تلویزیون این بار به دلیل برگزاری مسابقه‌ی والیبال ایران - آلمان در کشورمان، با حاشیه‌های تماشاگران بازی مواجه نبود، اما اتفاقاتی چون قطع مکرر صدا و حذف تابلوی اعلام نتایج، بیننده‌ی تلویزیون را برای دقایقی با دشواری‌هایی در تماشای این مسابقه ملی مواجه کرد.

به گزارش خبرنگار سرویس تلویزیون و رادیو خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، پخش تلویزیونی مسابقه والیبال ایران - آلمان شامگاه جمعه (21 تیر ماه) با قطع مکرر صدا همراه بود.

برغم عذرخواهی مجری برنامه «توپ و تور»، این قطعی صدا همچنان ادامه داشت. تا سرانجام کلا صدا قطع شد و ادامه‌ی بازی از استادیوی شبکه سه گزارش شد.

تابلوی اعلام امتیازات بازی که در گوشه‌ی سمت چپ بالای صفحه تلویزیون نمایان می‌شد، برای دقایقی از بازی با تبلیغ یکی از خدمات مخابراتی همراه بود. سپس حدود 10 الی 15 دقیقه این تابلو حذف شد.

البته پس از مدتی، تابلوی امتیازات بدون این تبلیغ مجددا بر صفحه‌ی تلویزیون نمایان شد.

به گزارش ایسنا،‌ با پایان پخش مسابقه والیبال ایران - آلمان که به برد ایران انجامید، شبکه سه پخش سرودهای حماسی ملی به همراه زیرنویس‌های تبریک این پیروزی را در دستور کار قرار داد.

پخش زنده مسابقه والیبال ایران و آلمان همچنین شامگاه جمعه پخش سریال ماه رمضانی شبکه سه با عنوان «مادرانه» را به تاخیر انداخت


92/4/22::: 3:3 ع
نظر()
وای...